Passau-Bécs biciklitúra – 5. nap

Amennyivel kevesebb volt az előző nap távja, az utolsó nap annyival többet kellett tekerni – közel 90 km várt ránk Bécsig.

Remekül tudtunk haladni, mindenki érezte, hogy a vonatot jó lenne elérni. 45 km-ig gyakorlatilag pihenőt se tartottunk, akkor is csak egy rövid kávé-kóla-jégkrém kombó elfogyasztásáig szusszantunk.

Már Bécs közelében jártunk, amikor pontosan olyan helyet láttunk az út mellett, amilyet szerettünk volna. Kis büfé, hangulatos partmenti asztalok és remek ételek!

Az a hal! Wow!

Nagyon nagy szél fújt előző nap, úgyhogy férfiasan be kellett kenni a szájakat, s eldolgozni a matériát. :D

Ebéd után olaszos szieszta a parton. Fekvés, döglés.

Robi jegyzetei:

5. nap Krems – Bécs

Innen már többen indultak bringával. Még a városban Misi megelőzött egyedül egy rajt, lekanyarodott és lemaradt, Shell kútnál kiállt egy fújatásra.
Utána nagyon jól haladunk, 45 km után rövid megálló, majd még 30 km. Itt már több a kerékpáros.
Halazás, cheeseburger Bécs előtt, rövid pihenő.
Indulás előtt “mi már kiráztuk”. Természetesen a törölközőt.
Át Bécsen a Hbf.-ra és nem a patikába, parkban a vonatot várva.
Parkból vissza bécsi bringás csaj a csúcson

Nagyon régen nem nevettünk ennyit, mint ezen az úton. Fantasztikus feltöltődést és kikapcsolódást jelentett, s közben sportosan bejártuk a Duna egyik legszebb szakaszát.

Szép munka volt, jó, hogy kitaláltuk! Lehet gondolkozni a következő hasonlón, tisztelt hölgyeim és uraim!